reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Magdaléna Lederleitnerová

Magdaléna Lederleitnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Učím sa svetu, sebe a vám. Som učiteľka i napriek mojim vyjadreniam v nedospelom veku: "Všetko možné, ale učiteľkou nikdy!" :) Milujem vôňu po daždi a usmiatych modrookých mužov s jamôčkami. Mojou vášňou je dizajn a vizuálne umenie, ktoré ma za každých okolností nadchnú a naplnia novou energiou. V 2011 som presedlala na iný odbor - masmediálna komunikácia v Trnave. Splnila som si tým prvý životný sen! :) Bude zo mňa novinár, režisér, kameraman možno hovorca. Síce ráčkujem ako RRRak, no je dokázané, že NAJLEPŠÍ rečníci sveta mali rovnakú "výhodu" ako ja :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Beriem si späť zodpovednosť

Magdaléna Lederleitnerová

Beriem si späť zodpovednosť

Keď som bola malá, vždy za mnou striehli rodičia, aby som si neublížila. „Nechytaj tú rúru, keď sa v nej pečie koláčik, popáliš sa a budú ťa bolieť ručičky“. Či počula som „nepozeraj tak blízko na televíziu, pokazíš si oči“, vždy keď som nadšene od 6tej ráno pozerala sobotňajšie rozprávky. A tak ma mama vzala a posadila na gauč aspoň 3 metre od televízie. Už som vyrástla. Rodičovské ochranné krídla sú už za tie roky vypĺznuté a im ostáva už len spoliehať sa na to, že ma naučili postarať sa o seba správne. Ukázali mi, ako sa starať o to, aby som dobre žila a vážila si samú seba. To najdôležitejšie, čo si treba chrániť sám na sebe je zdravie. Viackrát som okúsila, že v živote nie je nič samozrejmosťou, a zdravie už vôbec nie.

  • 29. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 081x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu